17 Eylül 2007 Pazartesi

selam blogger:)))


9 Comments:

Adsız said...

canım bacım iyi gecelerin olsun..bence çok yerinde bir karar vermişsin..keşke bende akasyakokusunu burdan açsaydım..zamanla öğrenirsin herşeyi merak etme..senin elinden ne kaçan nede uçan kurtulur:))

Adsız said...

Blogun hairli ugurlu olsun ciyerim :) dün korkutun beni hee...
ama gitmedini sewindim,seni cok öpüorum canimbenim...

Adsız said...

canım arkadaşım yeni bloğun hayırlı uğurlu olsun.adı da çok güzelmiş.sevgiler...

Adsız said...

ben de açtıydım ama değişik gelince korkup silmiştim.iyice öğren de bizede öğretirsin canım.

Adsız said...

canım sersem gibiyim sadece uyumak istiyorum..kod demişin ne kodu kayan kodmu..

turkuaz70 said...

seninki çok anlaşılır diğerlerinde bu yok bana çok karışık geliyor blogspot

turkuaz70 said...

geldi mi mesaj bilemiyorum

turkuaz70 said...

sen baharçiçeğine durumu nalatırsan sevinirim türkçe olursa daha sık uğrayacağımı söyle ilknur

Adsız said...

i-adeyi ziyaret
hayirli ramazanlar, hayirli cumalar ve bereketli sofralariniz olsun, selamlarimla...