16 Ekim 2007 Salı

ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ!!!






TERÖRLE MÜCADELE KAHRAMANLARINA DESTEK KAMPANYASI Habertürk kanalında şehit ve gazilerimiz için toplanan yardıma elimizden geldiğince destekte bulunalım. Bir sms bir çok şeyi değiştirir. Birliğimizi ve beraberliğimizi tüm dünyaya ilan edelim..Bütün arkadaşlarımı bu kampanyaya destek vermesini bekliyorum...Çorbada azda olsa bizimde tuzumuz bulunsun
5 YTL Katkı
İçin SMS
Avea ve
Turkcell 5610
Vodafone (Telsim) 5630
VATAN
Kimse söndüremez tüter bu ocak,
Adı Türk'tür Bu vatanın Türk kalacak.
Şehit ve gazi bedelidir bu şanlı bayrak,
Adı Türk'tür bu vatanın Türk kalacak.
Nice şehitler vermiş bu toprak,
Sahip çıkılacak vatan ve bayrak.
Tüm gençlik vatan bekçisi olacak,
Adı Türk'tür bu vatanın Türk kalacak.
Her şafakta bir ışık parlayacak,
Tüm gençlik ona sahip çıkacak.
Türk gençliği uşak olmayacak,
Adı Türk'tür bu vatanın Türk kalacak.
Düşman karşısında birlik olacak,
Barış ve kardeşlik ülkümüz olacak.
Huzuru bozana dünya dar olacak,
Adı Türk'tür bu vatanın Türk kalacak.
Yüzlerce Cemal gazi olacak,
Binlerce Mehmet Şehit Olacak.
Tüm gençlik nöbet tutacak,
Adı Türk'tür bu vatanın Türk kalacak
. Cemal MUTLU
E.J.Gazi Üsteğmen.
1985 Kara Harb Okulu Mezunu

9 Comments:

Adsız said...

Desteğin için teşekkür ederim...Gönderilen bir sms çok şey ifade edecektir..Türk milletinin bağlılığını damarına basılınca çocuk büyük herkesin seferber olduğunun ifadesidir.Bugün habertürkte şahit olduğum bir olay beni çok duygulandırdı.İlkokula giden Ayşe isimli bir kız cebindeki 3.70 kuruş harclığını Kampanya için Ankara bürosuna giderek özellikle bu paranın habertürk kanalına bırakılmasını istemiş..Taki Doğan özellikle bu parayı canlı yayında teslim etti.

akasyakokusu said...

canım bende yayınladım yazıyı..ve msjda gönderdim..habertürk'ten tşk msj geliyor iade olarak..inaşaAllah sahiplerine ulaşıcak bu destekler..TÜRK milletinin başı saolsun..canlarımız,fidanlarımız artık ölmesin.

meleginmarifetleri said...

selam canım ziyaretin için çok teşekkür ederim yazını okudum çok güzel ve anlamlı bir yazı yayınlamışsın benim oğlumun okulundada bir kampanya düzenlemişler öğretmenlerimizde bağış topluyor çocuklardan inşallah bağışlar amacına ve yerine ulaşır hoşçakal her zaman ziyaretini beklerim

Adsız said...

ikoşum iyiyim canım.tşk yorumun için yapcaz patikte bi fırsat bulabilsek.kayın valideme ev tutuk.dün tem ni yaptım döşedim.şimdi evimin işleri bitmiioo.öptüm çok by

akasyakokusu said...

canım çok üzgünüm dünden beri leyla gibiyim..az yatayım dedim zaten baygın haldeyimde ..kız uyurken bakınayım az dedim..elim işe varmıyor..kışlıkları döktümdü ayrılacak ütülebecek çamaşır dahası mutfak:(((
ateş düştüğü yeri yakıyor biz yazıp çizsekte hayat devam ediyor yaa analar babalar eşler çocuklar..bu çile ve acılar son bulsun..NE MUTLU TÜRKÜM DİYENEEEE

Adsız said...

Olmasa iyi ama oluyor iste...Türk milleti olarak basimis sagolsun diyorum...Sehitlerimizin acili ailelerine Rabbim sabir wersin...
Mutlu we saglikli bi hafta dilerim canim.

Adsız said...

canım çok sağol 23/10 da aradı içimize su serpti o günden beri haber yok bakalım ne zaman bi daha haber alırız canları sağ olsunda geç alalım haberlerini razıyız hepsini allaha emanet ettik kendinize iyi bakın sevgiler

akasyakokusu said...

tamam sabah en geç 9.30 gibi çıkacaz yola..şimdiden hazırlan geçerken alacaz seni..ama bekletilmeyi sevmiyo benimki durmasınlan binmen bir olsun..
senin gibi kaynanam olsun başıma taç olsun..kaynanamın odası,güp güp yanar sobası,kaynana sevilmezmi,oda yarin anası:))

akasyakokusu said...

Biz yurt diye anadoluyu,yol diye Cumhuriyet'i,onur diye tam bağımsızlığı,önder olarak Atatürk'ü seçtik..Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun.