6 Kasım 2007 Salı

OĞLUMUN ATKISI


geçen baharda örmüştüm bu atkıyıda

5 Comments:

makhina said...

selam canım ilk yorum benden:)son günlerde moda bu ilk yorumu yazmak,atkı çok güzel olmuş nasıl yaptın hazır sandım valla,oğlun güle güle kullansın,yoktun bir kaç gündür umarım iyisindir,hayırlı günler dilerim

Adsız said...

CANIM IĞDIR GÜZELİM GÖRÜŞEMEZ OLDUK..İNAN BAKINIP ARA ARA ÇIKIYOM..DENKGELMİYORUZ BİRTÜRLÜ..BU FİLE İŞİ ÖRÜPTE ARASINDAN İPMİ GEÇİRDİN O MODELMİ..ÇOK ÇOK GÜZEL OLMUŞ İNAN HAZIR GİBİ BÖYLE BÜYÜK HIRKADA OLUR KAZAKTA DEĞİLMİ...
AA AAYY:) BÜYÜK HARFLE YAZMIŞIM NEYSE..ÖPTÜM HADİ BÜYÜK OĞLAN GELDİ HEPSİNİN KEYFİ AYRI BİRİ YER BİRİ BAKAR ANNESİDE YIKAR,TOPLAR:))

Adsız said...

Havalar soğudu.Kışlıklar çıkmaya başladı.Ellerine sağlık canım oğlun iyi günlerde kullansın..Sözde bu modelden bende yapacaktım ama nerdeeee..İşler bir birini kovalıyor..Terzi kendi söküğünü dikemez derler benimde o şekil oldu...Öptüm canım...KİB

lezzetservisi said...

canım slm taşındınmı bittimi işler yardım laımmı .hayırlı olsun yeni eviniz kolaylıklar diloyorum canısı.atkıda çok hoş olmuş ellerine sağlık renklerde çokuyumlu güle güle giysin canım teyzecim.hadi byby

Adsız said...

ay ay o ne güzel atkı öylee.bayıldım kaldım.örnek süper.keşke yakından çekseydin canım.iyi akşamlar.sevgiler..(örneği açıklamalısın bence..)