9 Nisan 2008 Çarşamba

SOBELENMİŞTİM:)))

sobelenmişim:))sağolsun sibelcm beni sobelemiş cvp yazayım derken unutmuşum hatırlatmasalar yok:)))cvp falan .dilerim soruları iyi cvplamışımdır sınıfta kalmamışımdır...sağol sibelcim beni unutmadığın için


Yemeyi ve yapmayı en sevdiğin yemek nedir?
yemek seçmiyorum çok etli ve ketçap türü şeyler olmasın içinte yeterli..
Evliliğiniz evlenmeden önceki beklentilerinizi karşıladı mı?
evet karşıladı halimize bin şükür tek sorunumuz uzaklar aradaki mesafeler e ne yapalım doğduğun yer değil doyduğun yer diyoruz halimizi şükrediyoruz
Seçme şansınız olsaydı başka bir ülkede yaşamayı ister miydiniz?

ben ülkemde şehir değiştirdikçe bile yabancılık çekiyorum kolay kolay alışamıyorum yurt dışında yaşayanlara RABBİM sabır versin onlar için hayat daha zordur diye düşünürüm hep..
Günün en çok hangi vaktini seversiniz?
bir gece vaktini birde çocukları okula bırakıp geliyorum işte o zaman kafam az daha dinleniyor kızımın maşallahı var sürekli çene halinde bazen laf anlatamıyorum birde abi kardeş bir birlerine giriyorlar işte çekilmiyor o zaman ..ama olsun onlar okula gidinc ebenim kafam dinleniyor ..HAYAT NE ONLARLA NEDE ONLARSIZ ..ama iyi varlar yoksa hiç çekilmez hayat
En son okuduğunuz kitap nedir, tavsiye ettiğiniz kitap var mı?

okumayı çok seviyorum ama bir kitap bitirmiş değilim öncelerden bitirmiştim ama şimdi okumuyorum kitap..ama elime gazete kağıt parçası takvim yaprağı (yazılı her türlü kağıt parçası)okuyorum es geçmem:)))
...............
evet bitmiş sorular:))

4 Comments:

http://sibelgollu.blogcu.com/ said...

cevaplar çok güzel ikoşum.az önce başka bir bogdan ilnur görünce tıkladım ve sen diye msj yazdım sona anladım özür diledim.of ikoşum offff özledim senle msn de konuşmayı valla canım arkadaşım benim 3 gündür netim gelip gidiyordu misfirde vardı gelemedim.öp seni canım ikoşum benim ığdırım masum güzeli byby

http://akasyakokusu.blogspot.com/ said...

ilknur bacım..hele cevaplamışsın sorularıdaa..a.den z.ye değilmiydi sobe konusu..
neyse canım inan yapamıyom kaç gündür üstüne düştüm derya baykala bakarken dün sarma sardımdı bugünde hem belm boynum tutuldu..L harfi gibiyim Rabbim derdi veriyo dermanınıda verir inşallah..amin..
nerdee geçmişte günde bir bluz iki üç günde hırka ördüğüm zamanlar acısı şimdi çıkıyor galiba..
benim ördüğüm örgüleri helede boluda ördüğüm çantaları hep sayfaya koymaya kalksaydım googlenın bir nosu olurdu..neyse az ve öz olsun arada duramıyoruz eli boş olmuyor..hadi öpüyorum sevgiler.

boncukdevrim said...

yoksun görünmüosun hic? sana dil cikarmayi ösledim ama ...umarim hersey yolundadir saglinis yerindedir,seni we cocuklari cok öpüorum canim...hayirli cumalar dilerim dualarinin kabul olmasi dilegiyle sewgiler...

akasyakokusu said...

İman, yetmiş küsur derecedir. En üstünü Lâ ilâhe illallah (Allah’tan başka ilah yoktur)sözüdür, en düşük derecesi de rahatsız edici bir şeyi yoldan kaldırmaktır. Haya da imandandır. HAYIRLI CUMALAR