3 Mayıs 2008 Cumartesi

KIRMIZILIM

kızıma ördüğüm takım kurdelelerle işledim eteğini



11 Comments:

makhina said...

selam canım kırmızı kırmızı çok şık bir takım olmuş güzel kızın hayırlı günlerde giyinsin İnşallah.güzel bir hafta geçirmen dilegiyle canım A.e.o

Adsız said...

cokk yakismiss...kirmisi gül olmuss :) iyigünlerde giysinn..eline emegine saglik canim...nasil yerlesebildin mi ewine? saglikla,neseyle oturun canimm.Sewgilerimle...

Adsız said...

Nede güzel olmuş ellerine sağlık canım.kızımızada çok yakışmış.Maaşallah. Yeni evinde de iyi günlerde otur canım nasıl memnunmusun???

Adsız said...

Nerelerdesin canısı görünmüyorsun evin işi bitmedimi hala??? Hayırlı cumalar canım..KİB. Öptüm...

Adsız said...

ahsen50

Ana rahminde, doğuma kadar
Beni karnında taşıdın anne
Zahmetimden kurtulana kadar
Sancılarıma katlandın anne

Karnında, ekmeğim suyum oldun
Başımın altında ki, yastığım oldun
Beni saklayacak, yuvam oldun
Hakkını nasıl öderim anne

Engin NAMLI

TÜM ANNELERİN ANNELER GÜNÜNÜ KUTLUYORUM

Adsız said...

Anneler günün kutlu olsun canım...

akasyakokusu said...

selam canım..ığdır güzelimin anneler günü kutlu olsun..gönlü neşe dolsun..

Adsız said...

dünyanın en sempatik,en şeker vede özel annesinin yani benim canım ikoşumun anneler günü kutlu olsun

made in funda said...

çok güzel olmuş canım.kızına da pek yakışmış.anneler gününü de kutluyorum sevgiyle kal...

Adsız said...

Geçmiş olsun canım.Kızın şimdi nasıl oldu iyileştimi inşallah önemli bir rahatsızlık değildir.KİB. Öpğyorum canım...

makhina said...

ÇOCUKLARI ICIN HERSEYE KATLANAN, HER ZAMAN YANINDA OLAN, DEGERI BICILEMEYEN,DUNYANIN EN FEDAKAR VARLIĞI, DUNYANIN EN GUZEL ANNESINE ; ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN