28 Mayıs 2008 Çarşamba

SENE SONU GÖSTERİMİZ




kızımın yıl sonu gösterisi vardı bugün kaç gündür koşturmaktan tabanlarım tavan yaptı ayaklarım zonlkluyor...bugün neyseki gösteri yapıldı ve şükür sorunsuz bitti:..



istiklal marşı ve saygı duruşuyla başladı gösteri



il milli eğitim müdürü ve okul müdürümüz konuşma yaptı




spikerlerimiz..malum gösterimiz anasınıfından olunca spikerlerimizde ablaları oldu:..

koromuzz güzel şarkılar söyledi:))




defile..sağdaki mavi elbiseli benim cadım:)))





şirin kızlar dans grubuuuu..






aşkum meşkümmmm

üsküdara gider iken aldıda bir yağmurrrr ...











haydi sallayalım dünyayııı durmadan dans edelim......









papatyalar ve kelebekkk...




çekirgeeee..hoplayı ver çekirge zıplayı ver çekirgeeee...bıdı bıdı bıdı çekirgeeee










ay menim nazlı kızımmm




erkekler oldukça başarılı eeee burda azerbeycan lı oldukça çok o sebep denmidir azeri hakl oyunları etkinliklerin vazgeçilmezi ..bizim erkeklerimizde iyi yaptı bu işi kızlarda tabiki o müzige ayak uydurmaya çalışmaları çok hoştu nazlı nazlı yürüyüşleri:))..

ve gösterinin yıldızlarıı







eveeeeeettttttttttt bütün keplerimiz havada ama bizimkiler kep yerine diplomaları attılar ..değerini ilerde öğrenecekler inşallah..
Böylesine güzel bir etkinlik düzenlenmesi nedeniyle başta saygıdeğer öğretmenlerimiz olmak üzere biricik sevgili yavrularımıza ve organizasyonda emeği geçen herkesi teşekkür ederizz , bundan sonraki gelecek etkinleride görmek dileğiyle...RABBİM büyüdüklerinide göstersin inşallah hepimizin yavrularının.

4 Comments:

Adsız said...

Maaşallah hepside çok şeker olmuş Allah nazardan korusun...Canısı ben gidiyorum zamanım doldu.Fırsat buldukca ç.kaledeziyaret etmeye çalışırım. KİB. Öpüyorum..

Adsız said...

oyy oyyy gösteri süper olmuss kiss...sabahin 7´sin de kalkip Igdir´i bi bastan bi basa turlamana degmis yani :) cok güselmis...kizin da pek tatli cikmis,yakismis cicileri...
Rabbim büyük gösterilerini de göstersin insalahh...

makhina said...

selam canım ay pek tatlı çıkmış kızın Maaşallah pek havalı pek güzel bir gösteri olmuş belli...hayırlı geceler,mutlu hafta sonları dilerim A.e.o

akasyakokusu said...

ayyy bacımın kızı ne hooş olmuş öyle..kız ağlattın benii.maşaAllah Allah c.c. ilerdeki mezuniyet yıllarınıda göstersin.nuray teyzesi duysun nihal okumuş büyük kadın olmuş diye..
canım canım öpüyorum onu kocaman kocaman..dün benimkiler ankaradan döndü kontrole gittilerdi yine.cumada misafirim vardı görmemişim valla.
kocaman tebrik ediyorum senide teyzoşumuda...