15 Eylül 2008 Pazartesi

ELİŞLERİM


bu çantayı önce bi memlekete gidişimde anneme diktirmiştim makinada oğlumun eski kotlarından ayarlamıştık..beklettim beklettim sonunda karar verdim elişi çantası yapayım diye..çiçeklerle süsledim içinede eski eteğim vardı onu astar yaptım.. fermuar da dikmiycem zor oluyor elde kota iğne geçirmek astarını bile zorla diktim..ama sapına karar veremedim nasıl yapayım diye eh çanta ustaları arkadaşlarımdan fikir bekliyorum..şimdiden teşekkürler:)))


buda poşetliğim bu çiçeklere fena taktım hem hoş güzel duruyor hemde yapımı çok kolay





yine aynı çiçekten kızın tacına yaptım ..diğerinide kızkardeşim yapmış kalpli halkalardan örüp birleştirmiş..




6 Comments:

makhina said...

selam canım çok güzel olmuş çantalar ellerine sağlık kendi kumaşından da yapabilirsin çanta sapından da hoş olur çiçeklerde iyi fikir aklımızda olsun hayırlı bereketli sahurlar dilerim

Adsız said...

Bence de canisim Maral´cima katiliorum ayni kumasindan kulp yapabilirsinn...ayrica digerleri de cok güsel olmus gülegüle kullan.Mutlu we huzurlu bi hafta dilerim öptüm canim.

akasyakokusu said...

Iğdır güzelimin çantalarını seveyim ben..güle güle kullan canım bacım..dediğin gibi kot elde dikilemiyor çok zor oluyor.makinede kumaş katlarında alttan iğne almıyor çok iğne kırdım ben..
ama sana tavsiyem içindeki çiçeklere uygun iple örebilirsin sapını..ben kızınkini öyle yaptım üstünede minik çiçekler koydumdu..
ya örgülerimde yada uygulamalarımdadır..
dün bende kestim kızın kotunu tam 3 tane dikilecek çanta oldu.kızın arkadaşlarına komşu kızlarına falan veririm..acaip seviniyorlar..
hımmm gittim ben ocakta yemek var hadi öpüyorum seni.

made in funda said...

maşallah canım on parmağında on marifet.bu arada seni sayfamda görmek beni çok mutlu ediyor.sevgiler hayırlı iftarlar...

elay said...

S.A.
HAYIRLI GECELER CANIM.ELLERİNE SAĞLIK.SAYFAN ÇOK GÜZEL.DOYA DOYA GEZDİM SAĞLICAKLA KAL..

halime said...

selamlar.çok güzel olmuş hepsi.ben de bir poşetlik yapmayı düşünüyorum.güle güle kullan