5 Eylül 2008 Cuma

SAĞIM SOLUM SOBEEEE!!!!"

selam arkadaşlar sobelenmişim..sağolsun nuray ablam sobelemiş..ben pek yazmayı beceremiyorum die sobelenmekden korkardım özlemişim galba ..sağol canım ..hadi bakalım başlıyalım cevaplara..kolay gele bana....

1:Blog yazmaya ilk defa nasıl başladın?
konya radyosu arıyordum googleye yazdım gözyaşı fm .sayfamda çalan radyo yane:))ordan bir isim ad soyad tanıdık girdim sayfaya ordan oraya derken örgü sayfalarına girdim bu memleketlim bana seninde sayfan olsun istemezmisin derken ..olsunmu olmasınma oldu açtım yardımalrıyla bir blog..

2:Blog yazılarının konusunun belli bir çizgide olması için çaba gösteriyormusun?yoksa içinden geldiği gibimi yazıyorsun?
beni ifade eden beğendiğim ne varsa koyuyorum sayfama benim sayfam beni anlatır..

3:Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceksin?
kim bilebilir ne kadar yapabilirsem seviyorum burda olmayı nere kadar giderse..

4:Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladımı?
yoo bana göre hep eğlenceli hiç kendimi bişeylere mecbur hissetemdim rahatım ..

5:Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyormusun?
zamanım oldukça pc açık oldukça bakıyorum sayfama..

ve bitmiş sorular.. ben kimi, sobelesem veee buldum yusuflayız


4 Comments:

akasyakokusu said...

cancazım dilceğizine sağlık..hah dedim ilknur bu işte.doğal ve sade cevaplar.
canım ne diyecem ben sayfa öğesi yaptım şablona.ama çiçeklerim yanda çizgi şeklinde oldu.senin şablon değişik..şablon seçte bakta hangi şık işaretli birde onu deneyim ben.
okul açılsın şu veletler evi boşaltsında sakin kafayla beğeneyim bakayım.neyse gideyim öpüyorum kocaman.

Mutfaknotlari said...

merhaba
nurayın sayfasından geldim sana
konydamısınız
negüzl bende konyadayım

Adsız said...

İnşallah daha çooook uzun yıllar bloga devam edersin.

akasyakokusu said...

Canım ciğerim..çocuklara başarı dolu bir ders yılı diliyorum..Allah c.c. zihinlerini açık etsin..amiin..
öptüm..