5 Ekim 2008 Pazar

ÇANTALARRR...


NOT:arkadaşlar resimlerin üzerine tıkalrsanız büyük boyut olduğu için anlaşılır halde çiçekler..5yapraklı çiçek yapıcaksak 5 kare aynı boyutta kesip birleştirip büzüştürüyoruz..kolay gelsin yapmak isteyenlere

çiçekleri merak edenler için bu şekilde yapmak çok kolay hoşuma gitti yapımınında kolay yolunu çözünce elime geçen her parçayı çiçek haline dönüştürüvermiştim:))) nuray ablaaa bak çok kolay beğenmene inan çok sevindim :))






















PEMBE ÇANTA MAKRAMEDEN ÖRMÜŞTÜM İLK DENEMEMDİ KIZIMA YAPMIŞTIM 3 SENE ÖNCESİ..










VEEE SONUN DA ÇANTAMA BİR SAP YAPABİLDİM..ARKADAŞIM BAVULUN SAPINI ATACAKMIŞ ONU ALDIM VE YAPTIM::))) FİKİRLERİNİ ESİRGEMEYEN MAKİNA DEVRİM VE NURAY A ÇOK TŞK EDERİM:))

6 Comments:

Adsız said...

very cool.

makhina said...

selam canım rica ederim ne demek :)makrome çanta çok güzel olmuş bu örneği örerken ben hep karıştırıyorum biraz zor geliyor bana:)senin ki çok güzel olmuş pembiş pembiş.. huzur dolu bereketli bir hafta dilerim..sevgiler

akasyakokusu said...

becerikli hatunum bak neye niyet neye kısmet olmuş valla.bavulun sapı seni beklemiş sanki pek güzel olmuş inan.
içine elişi yada terlik koydunmu al sana göz alıcı sahibide becerikliymiş diyecekleri bir çanta.
o çiçeklerini pek beğendim..teyelliyormuş ipi büzüyormuş gibi değilmi.hele az yakından göster evde bir sürü kumaş var.onları değerlendireyim bari bende.birkaç tane kot çanta kestim dikilecek ama ne zaman.onları süslerim belkim.
güle güle kullan tekrardan hadi gittim baybay.

akasyakokusu said...

Canım bacım gurban olurum hele sana..anında hızır gibi eklemişin resimleri.
çok tşkler ederim.bazen yabancı nettede görüyorum ama hiç uygulamadım..ben hep evdeki artık iplerimle çiçek örmeyi seviyorum.ama arada böyle kumaş uygulamada yapayım dedim..eline sağlık ilk fırsatta deneyecem okmi.
kocaman öptüm.

Adsız said...

aahh ahhh becerikli arkadaşlarımı gördükçe gurur duyuyorum çanta bir harika olmuş.ben varya tam bi çanta manyağıyım.ellerine sağlık süper olmuş ayrıca da yelek çok güzel olmuş örenin ellerine sağlık.sevgiyle kal

Adsız said...

merhaba canım.çiçekli çantaya yaptığın çiçeklerin her yaprak için ayrı kare lermi kesiyorsun.ben tam anlayamadım.ve çanta çok güzel olmuş.bende el emeği malzeme yapmaya bayılıyorum.

iyi bak kendine