22 Ekim 2008 Çarşamba

DÜNYA ÇAPINDA ARKADAŞLIK ÖDÜLÜ..

canım arkadaşlarım devrim ve iclal bana bu ödülü layık görmüşler çokkkkkk teşekkür ederim . ve ben bu ödülü onlarada gönderiyorum
benimde bu ödülü vermem gerekiyormuş ben bütün arkadaşlarımı seviyorum ama kural gereği isim yazmak gerekiyormuşş ve benim adını yazacaklarım zaten hepsi ödüllü ben bilmiyorum ama onlarada ben bu ödülü versem kural dışınamı çıkmış oluyorum :)) bu ödülü :)
nuray , funda ,ilmek ilmek makina ve yusuflayız..
arkadaşlarıma gönderiyorum

6 Comments:

made in funda said...

canım çok teşekkür ederim.ayrıca mutlu oldum.kocaman sevgilerimi yolluyorum sana.ödül için de tebrikler...

akasyakokusu said...

canım benim..ığdırlı bacım..pardon konyalı ama ığdır ekmeği yiyen bacım.
aman pek sevindim göğsüm kabardı onure ettin beni..çok tşk ederim sana.
ben az iyi gibiyim..ama işler bitmiyor inan..10 dakika bile dokunuyor artık..
sende az dikkat et bende senin gibiydim bel ağrım başlayanda..gençliğin kıymetini bilmiyoruz hele bir beş deme on sene sonra insan anlıyor..ihmal etme dra görün belki egzersiz verir sana..ben yapamadım ama sen yap mutlaka.
öptüm çokcana kal sağlıcakla..

Adsız said...

Allah'ın rahmeti, bereketi sizinle olsun, gönül güneşiniz hiç solmasın, yüzünüz aydın olsun, kabriniz nur dolsun, makamınız Firdevs, dualarınız kabul olsun. Hayirli cumalarin olsun canisimm

Adsız said...

Hayırlı cumalar canım.Herşey gönlünce olsun..

makhina said...

selam canım sağolasın çok mutlu oldum gurur duydum bu ödül beni çok sevindiriyor :)hayırlı cumalar Rabbim dularını kabul eylesin canım

akasyakokusu said...

BÜYÜK BAYRAMIMIZ HEPİMİZE KUTLU VEDE MUTLU OLSUN..
SEVGİYLE HUZURLA MUTLULUKLA ALBAYRAĞIMIZLA NİCE 29 EKİM'LERE...