30 Kasım 2008 Pazar

KIZIMIN TAKIMI..







3 Comments:

Adsız said...

Takımın çok güzel canım.Güzel kızımız iyi günlerde kullansın. Bereyi örerken bir taraftan kesip diğer taraftan arttırarakmı verev durmasını sağladın? Birde bana gönderdiğin boyunluğun yapılışını soracaktım. Selanik örgüsü ama yapımını komşuyla anlamadık ben 3ters bir düz olarak yapılıyor arka sırada üç tersin ortasındaki düz oluyor diyorum oda hayır bir düz bir örmeden alınarak yapılıyor dedi. Hangimizinki doğru?

makhina said...

selam canım prenses hayırlı günlerde kullansın çok güzel bir takım olmuş ellerine sağlık,hayırlı bereketli haftalar dilerim

akasyakokusu said...

canım merhaba..haftasonu nete gelemedimdi.dünde epey iadelere dolandım.
görmemişim bu cicicleri.aman rengi gibi pek şekerler.
sen bu örgü işini bayabaya aştın valla.eline emeğine sağlık..iu bere turkuaz70.inde yaptığı bere dimi.bir yandan kesip diğer yandan artıyorsun.ama çok hoş olmuş tam takım olmuş.teyzesi güle güle giysin amin..