18 Aralık 2008 Perşembe

Ermeniciler...Siz Özür Dileyin...


Ermeniciler...Siz Özür Dileyin...

Sabah Haber sitelerini gezerken kamudan.com sitesinde bir haber okudum. Haberin başlığı "siz özür dileyin". Ermenilerden özür dileyenlere karşı kampanya başlatmışlar ve bence çok ta iyi yapmışlar. Ermeniler esas siz özür dileyin...Tüm arkadaşlardan ricam siteye girerek destke vermeleri. Ayrıca sitede ermenilerin Türk'lere karşı yaptıklarını anlatan Silahlı Kuvvetlerimize ait bir link te mevcut.
http://www.sizozurdileyin.com/default.aspSizlerden ricam buraya bıraktığınız mesajlarla konuyu gündemde tutmanız ve katılımın daha çok olmasını sağlamanız. Bizimde bu konuda birşeyler yapabileceğini herkes görsün. Ayrıca kendi sitelerinizde ve başka sitelerde de yaygınlaştırabilirseniz bu haberi sevinirim.

http://iclalcanakkale.blogcu.com/

arkadaşımdan alıntıdır

3 Comments:

Adsız said...

Hayırlı cumalar canım...Duyarlılığın için teşekkür ederim. Bende çok kızdığım için yayınladım...

Adsız said...

Hayirli cumalarin olsun canisimm...ne saman gidion memlekete ? sogukta ne isin war kis hem yol da usunn :( neyse karar werdin demek yolun acik olsun canisim selam soyle annene kardesine filan hadi öptüm canisim Rabbime emanetsinis.

makhina said...

dün bir kaç sitede de ben gördüm canım çok kızdım bunu yapanların türk olmasına daha da çok kızdım ,hayırlı cumalar canım