2 Aralık 2007 Pazar

BEN GELDİM:)))

selam arkadaşlar ben geldim ama eli boş gelmedim:)))bildiğiniz gibi örgü etkinliğimiz var malum kış örgü örmeden yapamıyoruz yelek konulu etkinliğimize canımcım sibelim evsahibeliği yaptı ve süper bi katlılmla süper bir etkinlik oldu http://sibelgollu.blogcu.com/

sayfasını ziyat,ret etmelisiniz süper yelekler örmüş arkadaşlar şimdiş sırada2. etkinliğimiz var evsahibemiz canımcım nuray ve konumuz şallar haydi hepimize kolay gelsişn:=))) http://akasyakokusu.blogcu.com/

11 Comments:

makhina said...

selam canım nihayet yerleştin ohh ne güzel bayram temizliğinden de kurtuldun desene:)ev işi dev işi derler taşınmakta en zor şeylerden biriydi atlattın ne güzel,güle güle mis gibi otur,yeleğinde çok şık olmuş kızımız güle güle giyinsin İnşallah,hayırlı pazarlar dilerim.

Adsız said...

pek güzel olmuş yelek.kızına da çok yakışmş canım.bu arada taşındın mı ?nasılsın??

akasyakokusu said...

canım iyi akşamlar..yoruldum arıldım geldim az dinleneyim diye..teyzesi nede poz vermiş anasına..anası örmüş kızı giymiş olmuş...güle güle giysin canım..ığdırın soğuğundan korusun teyzesini..

Adsız said...

Ellerine sağlık canım yelek çok güzel olmuş..Güzel kızımız iyi günlerde giysin..

lezzetservisi said...

canım ikoşum.nasılsın.görünmedin kaç gündür.bidenem neden bilmem hiç keyfim yok bugün benim gibi mahsun prenses ilknuruma bi gideyim derdimi anlatayım dedim.çocuklar nasıl.yeni evden memnunmusun.komşu falan nasıl inşlh iyi olurlarda yanlız bırakmazlar seni.öpüyorum canım kardeşimi.a.e.ol

akasyakokusu said...

günes dogmasa batsada sürekli karanlik olsada ciceklerim solsada dostlar düsman olsada kaderin kötü yazilsada sanmaki seni unuturum ığdır güzelimmm..

akasyakokusu said...

canım arkadaşım çok saol dileklerin için..tomografide çok şükür bişey çıkmadı..uzman dr önemli bişey yok dedi..hala başım ağrıyor diyor zamanla geçer inşaAllah..benim içinde eşim göğüs haslaıkları uzmanıyla görüşmüşmüş astım için..bu sabah kan verdim guatr ve kolesterol bakıcaklar..Allah c.c. hepimiz hakkında hayırlısını versin şifalar versin amin..

akasyakokusu said...

canım yaa..bak bayram geldi sen yoksun..hadi bir bayramlaşalım bakem..

Adsız said...

selam canım senin ve sevdiklerinin kurban bayramı mübarek olsun,Rabbim hayırlı huzurlu mutlu bereketli nice bayramlar nasip etsin,hayırlı bayramlar dilerim....

Adsız said...

SEVDİKLERİNLE, HAYIRLI, SAGLIKLI VE MUTLU BİR BAYRAM GEÇİRMENİ DİLİYORUM CANIM..

Adsız said...

Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Bayramın kutlu olsun...