29 Aralık 2007 Cumartesi

şal etkinliğimiz


KIZIMA ÖRDÜĞÜM ŞAL SELANİK MODELİNDEN YAPTIM..
ARKADAN BAŞLIYORUZ 6 YAŞ İÇİN 120 İLMEK ATTIM..8 SIRA 6 NO ŞİŞLE ÖRDÜM SONRA 5 NO ŞİŞLE YİNE 8 SIRA ÖRDÜM.. ARKA BİTTİKDEN SONRA ÖN KISMA GEÇTİM TEKRA İLMEKLERİ ALDIM BİR KISMI 16 SIRA ÖRDÜM İLMEKLERİ 2 YE AYIRDIM VE İÇ İÇE GEÇECEK KISMI 2,5 NO ŞİŞLE ÖRDÜM BİRLEŞTİRDİKDEN SONRA EKSİLTMEYE BAŞLADIM VE SIFIRLADIM..
DİĞER KISMA GEÇTİĞİMDE YİNE AYNI SAYIDA ALDIM İLMEKLERİ.. BU KEZ DİĞER KISMA GÖRE ÖRDÜM ORDAN EKSİLTMEYE BAŞLADIĞIM YERDEN EKSİLTMEYE BAŞLADIM BU KIISMDA TAMAMEN SELANİK YAPILIYOR HEPSİ 6 NO ŞİŞLE



etkinliğimz şallardı bu ay evsahibemiz http://akasyakokusu.blogcu.com/ bu şalı tığla kendim için örmüştüm iclal sağolsun onun sayesinde bir şal yapmıştım geçen baharda:))eklemek bu güne nasipmiş..






etkinliğimz şallardı bu ay evsahibemiz
http://akasyakokusu.blogcu.com/
bu şalı tığla kendim için örmüştüm iclal sağolsun onun sayesinde bir şal yapmıştım geçen baharda:))eklemek bu güne nasipmiş..





8 Comments:

Adsız said...

selam canım şallar nefis valla ellerine sağlık yalnız manken güzel olmasa böyle güzel dururmuydu bu şallar bilmem:))Maaşallah Allah nazarlardan esirgesin çok tatlı hayırlı tatiller canım

akasyakokusu said...

ilknurcum yaa canım bu ne böyle..maşallah durdun durdun turnayı gözünden vurdun...valla ellerine sağlık çok güzel olmuşlar canım...burcunur görmesin hele...kesin banada yap der:)))canım çok saol sergide görüşürüz...bugün çok yoruldum konuştukya senle...az dinleneyim..

Adsız said...

şal çok güzel olmuş canım.güle güle kullan.
Mutluluk bankasının sevgi şubesinde, 2008 no'lu hesabınıza, 365 gün daha yatırılmıştır. Mutlu bir şekilde harcamanız dileğiyle.. MUTLU YILLAR...

akasyakokusu said...

Mutluluk bankasının sevgi şubesinde,2008 nolu hesabınıza 365 gün daha yatırılmıştır.Mutlu bir şekilde harcamanız dileğiyle...MUTLU YILLAR
Ayrıca etkinliğe katılımın içinde çok teşekkür ediyorum...Beni yalnız bırakmadın saol canım..sevgiler..

Adsız said...

canım merhabalar.sana bir şey danışacaktım.ben de blogspota geçmeyi düşünüyorum.siteyi falan oluşturdum.yalnız bilmediğim tek bir şey var o da cbou veya ziyaretçi sayacını nın nasıl eklendiği.bana yardıomcı olursan çok sevinirim.ancak bumnları yerleştirebilirsem blogspotu kullamnaya başlayacağım.cevabını bekleyeceğim.hayırlı günler canım.

Adsız said...

Selam canım..Şalını iyi günlerde kullan son zamanlarda nete gelemiyorum pek iyi değilim..Dr. iki haftadan sonra sıkıntın kalmaz dedi inşallah öyle olur..Başımı derdemi soktum ne??? Görüşürüz canım..KİB

Adsız said...

ilk yorum gitmedi.canım sağol yardımın için.bir tek şey kaldı bilemediğim burada yorum yazdıktan sonra nurayın resminin göründüğü gibi benim profil resmin görünmesini nasıl sağlayabilirimyardımcı olursan sevinirim.bak nurayın resmi görünüyor..

made in funda said...

sağol canım.senden sonra onu da anladım.herşey için çok sağolasın.yalnız bırakmadığın içinde çok teşekkürler eski dostum.